piątek, 15 marca 2013

Jak zagrać w Battlefield 2 na pirackich serwerach za darmo

Jak zagrać w Battlefield 2 na pirackich serwerach za darmo


Należy mieć kilka rzeczy przed instalowaniem gry.
Z netu należy pobrać generator cd keyów - cd keye z Google przeważnie są już po blokowane na prawie wszystkich serwerach. Generator wygeneruje w miarę dobry klucz który będzie działał.
Ja generator znalazłem na chomikuj.pl

Drugą rzeczą jest gra Battlefield 2 - moja wersja to z jednostkami specjalnymi. Do jednostek specjalnych można wpisać dowolny klucz, gdyż tego nie bedziemy uzywać. Raczej mało osob gra  w jednostki specjalne obecnie.

pbsetup - Punkbuster - ze strony wyszukanej w google. Im nowszy tym lepszy

Patche: 1,41 i 1,5       jest chyba też 1,6   lub jakiś mod - tego jeszcze nie rozpracowałem.

Instalujemy BF2 wpisując cd-key z generatora !!! (bardzo ważne), pozniej patrz 1,41, pozniej 1,5.

Instalujemy punkbustera (pbsetup) dodajemy w nim gre Battlefield 2 i klikamy guzik Check for upgrates.

To tyle gra powinna działać.


W windows 7 mogą pojawić się problemy z grą Gra Battlefield 2 wyłącza mi się do pulpitu Windows 7.

Rozwiania tych problemów moża spróbować stąd:

Spróbuj tego. Wejdź w: Panel sterowania ->sprzęt i dźwięk->dźwięk->zakładka nagrywanie->i nalezy prawym przyciskiem włączyć miks stereo. Napisz czy działa.

P.S. Czytałem też, że w XP jest problem z powodu któregoś KB z aktualizacji systemu.



http://www.hyperplus.pl/forum/?topic/battlefield-2-gra-sie-wylacza-mp_10-11103

http://forum.dobreprogramy.pl/wylacza-sie-gra-trybie-multiplayer-t342526.html




Nastpenie wchodzimy na google i wpisujemy Bf2 cracked server i pierwsze dwie strony podają numery Ip do ktorych nalezy się dołączyć za free za darmo aby sobie postrzelać. Jeśli chcecie grać ze znajomymi pamietajcie aby każdy miał inny cd key z generatora.
Centrumreklamy.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz